Mokytojos perskaityta pasaka apie pelytės ir voverytės draugystės tiltą, kuriuo jos turėjo susisiekti, įkvėpė priešmokyklinio ugdymo „Žibuoklių“ grupės vaikus pasinerti į neįtikėtiną tiltų kūrimo nuotykį. Vaikai ne tik susipažino su inžinerijos pagrindais, bet ir ugdė kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius bei mokėsi dirbti kartu.
Pasitelkę įvairias grupės aplinkoje esančias medžiagas, vaikai statė unikalius tiltus. Tačiau jų kūrybinė kelionė čia nesustojo – tiltai atgijo! Po jais „tekėjo“ upės, kuriose plaukė laivai, aplink sužaliavo miškai ir pievos, o tiltai tapo pasaulio dalimi, kur judėjo pėstieji ir transporto priemonės.
Ši įtraukianti veikla žadino vaikų vaizduotę ir suteikė progą kiekvienam tapti kūrėju, architektu ar dizaineriu. Mokymasis per STEAM veiklas atveria duris į pasaulį, kuriame smalsumas, kūryba ir draugystė yra svarbiausios vertybės.